aviiis

Toppen kväll igår hos Hiltula, det enda dåliga var att jag fick åka hem när alla skulle vidare till farmen.. Men så är det när man inte är 18 än, min tur kommer. Denna dag har bestått av städning och tvätt hela dagen (efter en lång sovmorgon) och snart ska jag träna lite.

Hittade förresten alltför mycket i Luleå igår, lite skolgrejer, en kofta, en tunika, underkläder, strumpbyxor och en ring. Det drog iväg lite och jag är inte lika rik som jag tror :b Men snart kommer lönen in (: Jag ska ju heller inte till Turkiet som mina vänner... En aning avundsjuk och sugen är jag! Menmen, får tagga till studentresan istället (: Bara ett år kvar nu till friheten. Grymt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0