Bakning

Tre veckor gick oväntat fort och nu är det färdigjobbat för i sommar. Nu väntar en veckas ledighet innan allvaret börjar, sista året inte illa! Får se till att göra det bästa av det.

Fick till och med sluta tidigare idag och passade på att baka lite. Det blev två recept från boken Fler kladdkakor av Maria Örn. En kladdkaka med daimgrädde som jag ändrade lite i recpetet och som blev ännu godare än orginalet om ni frågar mig, och chokladkakor med plopp i. Grymt gott om man gillar choklad, och vem gör inte det? Hade också sån tur så jag fick bjuda på lite fika då mormor och morfar kom hit en sväng ikväll.

Imorgon blir det Luleå en sväng med mamma och kanske Jennifer, på kvällen är det firande av tvillingarna Hiltula som väntar.

Kladdkakan med daimgrädde (inte min bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0