fem bra saker

Söndag, 22 augusti, måndag och skolstart imorgon.
Skrämmande att inte veta nånting, tredje året börjar och jag borde ha all koll i världen, är ju äldst på skolan. Ändå känner jag mig mer nervös än första dagen i ettan.
Varför? För att jag inte har en aning i hela världen om vad som kommer hända och hur det kommer kännas.
För ett kontrollfreak som jag är det ingen bra känsla.

Okej, bort med det negativa och fram med lite bra saker som känns bra i magen på mig.
1. Jag har lärt lillebror att cykla och han älskar det.
2. Jag ska cykla till skolan med Petra imorgon.
3. Jag ska snart börja på körskolan.
4. Jag ska byta skåp i skolan.
5. Jag är supernöjd med mitt rum.

Så, 5 bra saker om dagen borde jag komma på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0