fredaaag

För det är fredag :D Första veckan avklarad av sista året. Hur känns det?
Det blir vad man gör det till, känner jag, och jag tänker inte låta någon förstöra det.

Slutade vid halv 12 idag, strosade runt på stan med elli i typ två timmar.
Ska nu gå och städa rummet och sen fara på konsert på skolan, middag med elli på thai och sist fredagsmys hos mig, med elli :D
Låter som en bra fredag!

Btw, jag vill ha en hund! Har aldrig velat ha en hund, eller velat ha nånting så här mycket förut.
Vill ha en lite gosig hund som kan få mig att tänka på annat, som kan se när jag behöver gosa och som allid finns där. Hur bra skulle inte det vara?

Det är en sån här jag vill ha, en bichon havanais.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag meeeeed ;D

2010-09-08 @ 18:41:28
URL: http://carolinefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0