måndag

Inte så anträngande måndag kan jag säga, ca en timmes lektion sen hem igen.
Men då har jag faktiskt gjort ganska mycket skolarbete här hemma istället.
Håller bland annat på att skriva klart projektplanen men det blir inte färdig idag heller.
Har förbrukar all pluggenergi för idag.

Ikväll blir det träning med division 1 :D
Imorgon har jag kort skoldag, slutar halv 2.
Då blir det nog att skriva mera på projektplanen och sen träna!

Till helgen är det träning/teambuilding läger som står på schemat.
Har ingen aning om vart vi ska vara eller vad vi ska göra och vi verkar inte ska få reda på det heller.
Vilket är en aning läskigt, jag måste veta vad jag ska göra! 
Haha, det blir säkert kul :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0