schemalagd

Första dagen av mitt sista år på gymnasiet avklarat.
Kändes hyfsat bra faktiskt, fick ett ganska bra schema också.
Ganska mycket hål men vadå? Det gör ju bara att jag har mer tid att plugga teori då (:
Kommer vara ledig alla måndagar efter jul tack vare avslutade kurser också, plus ha sovmorgon ca tre dagar i veckan.
Inte så illa.
Har slutat för typ en och en halv timme sen så nu sitter jag hemma och har inte så mycket att göra.
Vad gjorde man på dagarna innan skolan började?

Ska jag försöka hitta fem bra saker idag med? Jo, visst behövs det lite mer glädje här?!
1. Jag har bara ett år kvar av skolan!
2. Jag har ett grymt schema hela året.
3. Jag fyller snart 18!
4. Jag ska kanske utomlands med min syster efter jul.
5. Jag har träning ikväll :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0