time goes by and nothing changes

Dagen har bara flugit förbi, vilket är bra för då är jag en dag närmare framtiden och förhoppningsvis en dag närmare lyckan.
Väcktes vid kvart över 11, åt lite frukost, gjorde mig i ordning och städade till lite på rummet.
Carro kom hit med Sebbe, pratade lite med henne.
Hipps vipps var klockan 3 och jag började baka muffins.
När klockan var 5 var jag klar, gick ut och tränade på att cykla med sebastian (han tränade, jag höll i cykeln), helt plötsligt släppte jag cykeln och han cyklade helt själv.
Halv 6 började jag med middagen- kinakyckling och ris.
Morfar kom hit och surrade, fick även höra han sjunga lite timbuktu (händer inte varje dag).
Klockan blev 8 och fredagsmyset började.

Tänk om alla dagar kunde gå så här fort, smärtfritt och enkelt.
Förövrigt var det här sista lediga vardagen innan skolan, blandade känslor faktiskt.
Hade en bra dag igår med Petra också, pratade på och tiden flög, pratade om allt som hänt, om allt som kommer hända och om allt jag inte vill ska hända.
Som tur är finns hon och flera andra där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0