var är glädjen

Måste sluta sova bort hela förmiddagen, måste definitivt vända på dygnet med tanke på att skolan börjar i övermorgon.
Halv 12 vaknade jag idag, åt lite frulle och sen for jag ut och sprang.
Låtsades som att det var tidig morgon (för mig var det ju det) och att alla tyckte jag var jätte duktig som sprang så tidigt på morgonen.
Klockan var ju ca 12 då så jag tror inte att det var nån som la märke till det.

Annars har jag inte gjort något speciellt, spelat lite kort med sebbe (skulle egentligen cykla men regnet gjorde att vi var inne).

Jag har sagt det förut men säger det igen, väldigt blandade känslor inför måndagen.
Vet inte hur nånting kommer gå eller hur det kommer kännas.
Vet inte om det kommer vara en lättnad eller om det kommer att bli ännu svårare.
Vet inte hur det kommer bli veckan efter då ännu mer förändringar kommer att ske.
Har ingen aning om vad som hänt där jag inte har varit eller vad som kommer att hända när vi alla är samlade.
Framtiden är oviss och jag gillar det inte


Kommentarer
Postat av: Caisa

söt blogg du har :D

2010-08-21 @ 16:21:15
URL: http://caisaakallgren.blogg.se/
Postat av: Caroline

sv: Haha, jo det var meningen ; )

2010-08-21 @ 20:35:01
URL: http://carolinefant.blogg.se/
Postat av: Caisa

sv: okejj ;)



anmäl dej gärnna till min dagensblogg sötnos :D



följa varann via bloglovin' ? :)

2010-08-22 @ 17:21:26
URL: http://caisaakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0