julmys

En sten har fallit från mina axlar! Historia C redovisningen på 40 minuter är bortgjord och jag är en lektion från jullov! Jag är klar med julklapparna, de är inslagna och färdigrimmade dessutom. Jag har hämtat ut farmen biljetterna och ska snart betala första delen av studentresan! Skönt att det händer något.

Det som står på listan nu är:
- städa rummet och göra extra julfint
- mysig julavslutning i kyrkan på onsdag
- hitta ett ställe att förfesta på innan farmen
- fixa naglar och annat sånt innan julafton
- jobba med projektarbetet
- gå på banken och aktivera mitt nya kort
- ha världens bästa jul med världens bästa familj!




puss


Kommentarer
Postat av: Caroline

SHIT va liten Jennifer såg ut att vara på den där bilden! Men det är väl typ tre år sedan? ;o

2010-12-20 @ 17:55:51
URL: http://carolinefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0