Nyårsafton

Ett år har gått, om man ska analysera det här året så kan jag säga att det är inte det bästa året jag varit med om, närmare motsatsen. För stressad, för ledsen, för missnöjd, för osäker. Dock har det hänt bra saker också, har förlorat vissa människor men då har jag fått världens bästa elli i mitt liv istället. Allt ont har något gott med sig, är det så? Aja, skönt att året är slut så man kan ladda upp för ett nytt och se till att få det liv man vill ha.

Nyårslöften? Nja, kör med samma som många säger varje år. Starta ett helt nytt liv, nyttigare, mer träning osv. Förutom det tänker jag se till att må bra nästa år, jag tänker vara glad och lycklig så mycket som möjligt. Jag vill inte ägna 2011 till att lyssna på andras gnäll och missnöje, jag vill inte dras ner i andras skit och höra andra klaga på hur jobbigt allting är hela tiden. Jag vill gå ut gymnasiet och känna mig nöjd med mig själv, känna att jag har åstadkommit det jag strävat efter.

Så, ha ett gott nytt år allesammans och fira in 2011 ordentligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0