the smile is on my lips again

Helgen var super! Fick vinna matchen med 9-1, fick sätta en straff plus ett till mål och en assist. Fick vara på krogen med nästan alla mina favorittjejer. Fick ha både en mysig söndagkväll och måndagkväll :)

Gårdagen började inte så kul men slutade på topp. Skolan brann nästan ner. Okej, där kryddade jag lite. Vår korridor brann nästan ner, fick försöka hjälpa en kompis som fick i sig för mycket rök, fick oroa mig för körkort och mobil som var i skåpet där det brann precis bakom, fick bli arg på helt puckade ambulansmän och lärare och fick prata med polisen. Ja, nog har det varit bättre!

Denna dag har inte heller börjat så bra! Vaknade med super ont i magen, ensam hemma och ingen som kunde ta hand om mig, kräktes lite och gick och la mig. Vaknade typ halv 2 och då var det mörkt igen, fortfarande ingen hemma men kände mig lite piggare oh vrålhungrig. Lagade mig äggröra och bacon, skar en apelsin i klyftor och drack äppeljuice och te :)

min favorittjej och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0