Chokladbollskaka

Här sitter jag vid matsalsbordet med datorn medan hela Boden är på stan och roar sig. Kanonkul! Nej men jag har varit på bio med Jennifer och sett Eclipse (grym film) och efter det var vi förbi en sväng på stan. Hann träffa bästemma ett tag också, annars var det väl mest vuxna eller småungar :p Imorgon kommer jag dock att vara med :D Ska nämligen upp och jobba på Kronpaddeln imorgon klockan 9 så jag borde nanna kudden snart.

Idag tog jag mitt första bad i poolen för året. Med 22 grader i vattnet doppade jag mig snabbt och sprang upp och la mig i solstolen. För er som inte vet så är jag en badkruka som sällan badar och tycker att 30 grader i vattnet är kallt, så detta var alltså en stor bedrift för mig (: Har också hunnit med en joggingrunda även idag, känns skönt! Hann dock inte igår då vi var hos Carro hela kvällen. Apropå det kan jag lägga in lite bak prat nu. Jag fick en sån lust att baka igår innan middagen men visste att jag skulle bort. Så på ca 10 minuter drog jag ihop en Chokladbollskaka som vi tog med till syrran.

Detta är inte min bild men så här ser den ut. Super enkel att göra och den är precis som chokladbollar
men istället för att ta flera stycken sånna kan man bara skära sig en stor bit av den här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0