Här kommer alla känslorna på en och samma gång

Jag känner mig bortglömd
Jag känner mig nervös
Jag känner mig ledsen
Jag känner mig förväntansfull
Jag känner mig skyldig
Jag känner mig osäker
Jag känner mig starkare och säkrare än någonsin

Blandade känslor just nu. Tänk hur lite det krävs för att få fram en känsla hos någon. För mig var det nyss ett blogginlägg som gjorde att jag känner mig bortglömd, ett annat blogginlägg som gjorde mig förväntansfull, en tanke på nästa vecka som gjorde mig nervös och en träning som gjorde att jag känner mig starkare och bättre än någonsin. Jag skulle kunna skriva flera sidor om alla känslor och vad som fram-manar dem, men inte idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0