make me smile

I need somebody who can make me feel allright

Jobbet är igång och jag går och blir förkyld, såklart! Dock inte så svårt att undvika det då en storasyster, en lillebror och en mamma redan var förkylda. Blev som tur var bara hemma igår och mådde bättre idag så jag orkade ta mig igenom en dag från 7-16.

Mot alla låga förväntningar jag hade innan jag började jobba så tycker jag faktiskt om det. Visst är det segt och inte så mycket att göra men de är ju så söta vissa av dem! De kan sitta och prata med varandra fast prata om helt olika saker och ändå svara varann. Jag hade ju egentligen velat att det skulle finnas mycket att göra så man knappt hinner sitta och göra ingenting, men det är väl det jag är där för, för att prata med gamlingarna och finnas där för dem.

Det blir ingen träning idag heller, har inte tränat sen i måndags och det börjar klia i benen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0