Nytt rum!

För jag har bara regn hos mig

Sånt här väder kan det få vara om en och en halv vecka ungefär då vi inte är kvar här uppe (:

Det blev en joggingtur med jennifer igår kväll precis innan det värsta regnet öste ner, kanske blir samma ikväll eller så åker vi till carro och plundrar hennes garderob : ) Jag har redan börjat packa, det är inte likt mig att börja så här långt i förväg men nu vill jag bara bära ut allt i husbilen och fara! Jennifer håller just nu på med att välja skivor som ska med, ute i god tid !

Här kommer lite bilder på mitt nya rum (:

Byrån med alla grejer på, här brevid kommer det bli en soffa senare.


Fläkten och min fina halsbandshängare från www.stenbackaliving.se


Sängen och lite av TV:n. I hörnet ser ni också min drömfångare som
håller mardrömmarna borta.



Skrivbordshörnan med lite ljus tända

Kommentarer
Postat av: Caroline

Rösta på mig i Veckans Blogg! : )

http://lickeli.blogg.se/2010/july/veckans-blogg-deltagarna.html#comment

Puss

2010-07-02 @ 12:02:58
URL: http://carolinefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0