Polkagriskladdkaka

Hej alla glada :) Såklart så drömde jag ingenting inatt bara för att jag skrev om det igår, skönt ! Det gör att detta är en bättre dag än igår. Att det är femkamp på röbetsvägen med många bra gör ju inte dagen sämre! Att jag har en polka-kladdkaka på svalning hjälper ju också till. Att det bara är tre dagar kvar till vi åker är som pricken över i!

Den här kladdkakan var en helt improviserad sak, vi hade lite polkagrisar som behövdes ätas upp så jag satte de i en plastpåse, tog pappas hammare och började banka sönder dem. Jag satte i de krossade polkagrisarna i smeten och ska sätt lite ovanpå nu när den är klar.

Träningen igår blev benfys med lite intervaller, även lite bänkpress. Vilken skillnad det är jämfört med när vi just började med styrkan! Nu orkar jag, och säkert alla andra, mycket mer än då. Härligt med resultat !

Nu ska jag mumsa i mig kakan :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer M.F

Ställ mig en fråga på bloggen! :b

2010-07-09 @ 16:13:18
URL: http://jeenniferfant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0