gillar känslan

Trodde att detta skulle bli en dag till 15.10 med ett hål mitt i, men detta blev en dag med lektion till 9.15 och ett hål som egentligen inte var ett hål, jag hade slutat. Lite irriterande att sitta på skolan i ungefär en och en halv timme men får se det positiva: jag hann plugga lite och jag fick sluta betydligt tidigare.

Idag står det på schemat att göra klart svenska talet så jag kan göra bort det imorgon, helst också skriva klart praktikuppgiften. Ikväll är det två timmars träning som gäller.

jag blir äcklad och nöjd på samma gång. trivs inte alls med att se dig, trivs med den känslan.
tycker inte alls om den förändringen, men tyckerom att det känns bra.






puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0