tagga helg

Nu är sulorna nedslipade, nationella klart, planer för helgen spikade och match på söndag bokad!

Har varit en jobbig dag med mycket oväntade hål. Just nu väntar jag återigen på att en lektion ska börja, men nu är det dagens sista. Har hunnit en sväng på stan med Angelica också (: Ikväll ska jag laga tacos till 7 pers och sen kämpa med lite repetitioner och mysa framför idol.

Imorgon blir det lite plugg och kalas, och på söndag äre match som gäller ;D

Är taggad efter mitt personliga samtal igår med tränarna!


Kommentarer
Postat av: Caroline

sv: Neeej, den är ju söt :) hihi! Vi får göra nåt bara du och jag nån dag! Sovgott sen. Och det är du som är bäst <3

2010-11-19 @ 21:58:49
URL: http://carolinefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0