fredag !

Titta vad duktig min lillasyster är som har gjort om min blogg :D Tack ♥

Idag har gjort risk1, vilket innebär att sitta i fyra timmar och lyssna och diskutera om trötthet, alkohol och droger i trafiken. Inte så himla jobbigt faktiskt.
Det jag skulle göra sen kändes betydligt mer jobbigt.
Jag har läst (inte hela men) sense and sesibility av Jane Austen på engelska och skulle nu berätta om den.
Dvs förklara handlingen, karaktärerna och beskriva de romantiska dragen i den.
Jag var inte särskilt förberedd men det gick över förväntan faktiskt.

Så nu är det fredag och ikväll kommer min bästa elli hit och myser.
Imorgon är det match på arenan som gäller, min första seriematch ;D

Puss !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0