kaos

Kanelbullar, innebandy på tv, teorikurs, svenska redovisning, faserna som inte funkar, luleå imorgon med gammelmoster, plugga, dammsuga, spela kort med sebbe, dubbelkolla praktikplats, välja ämne till en 40 min redovisning, träna, övningsköra, deppa, fundera på vad jag önskar mig, matcher i helgen, osv osv osv...

Precis så här rörigt är det i mitt huvud, tusen saker att göra och tusen saker redan gjorda.
Vill bara ha en paus, åka till Rhodos som Carro och bara glömma allt för en vecka eller två.
Allt plugg i skolan, plus allt plugg till teorin, plus allt socialt som man bara vill gömma sig ifrån.
Allt detta vill jag slippa för ett tag, komma tillbaka när allt är borta.
När alla dumma känslor är borta och glömda.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Lillgumman! Vad är det som inte är bra? : ( Kom hit om du vill! Du vet att du får komma när du vill?! :)

2010-10-11 @ 19:33:22
URL: http://carolinefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0