du ska veta

Lektioner, hål, en halv lektion, slut. Så här är det att gå i trean. Bara igår och idag har jag cyklat typ 8 gånger till och från skolan :b Men jag ska inte klaga, jag hade ju kunnat ha lektioner hela tiden, plus att jag valde själv att cykla hem under hålen istället för att sitta på skolan och göra ingenting.

Idag är det 2 och en halv timmes träning som gäller! Hoppas bara att vi slutar så man hinner se Idol, första avsnittet idag ju. Det är ju nu i början som det är som roligast ; p

Det finns bilder som aldrig suddas ut.
Det finns känslor som aldrig tar slut.
Det fanns så mycket kvar att säga men du bara gick.
Du packade din väska istället för att slåss.

Lite lånade och menande ord från tomas ledin. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0