lördagsmys

Åååh vad jag sover gott i renbäddade flanell sängkläder i min stora 160 säng :)))
Ganska skönt också med en helt oplanerad lördag. Först kändes det tråkigt att jag inte hade nånting att göra.
Men det blev lite saker ändå. Vid 11 for jag ut och sprang, tänkte inte springa så långt, bara få bort lite stelhet från igår. Men det slutade med att jag sprang runt träsket, vilket är ungefär 9 km. Grym känsla efteråt, jag har aldrig sprungit så långt förut utan att springa.

Har också bakat en mintkladdkaka, vikt tvätt och spelat spel med brorsan. Snart blir det årets sista grillade middag (skulle jag tro) och sen myspys.

Tänk hur mycket en liten kommentar kan påverka ens dag. Bara en liten komplimang eller ett litet ord kan få en varm i hela kroppen och få en att känna sig beydelsefull och duktig. Tänk vad lite man behöver göra för att göra någon glad. Så fortsätt ge varandra komplimanger som lyfter upp!


Kommentarer
Postat av: Anonym

utan att gå*

2010-09-18 @ 16:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0