seriepremiär

Jennifer håller på att ändra om på min blogg så om det ibland ser lite tomt eller bara konstigt ut så är det därför.
Men hon är ju duktig så jag lovar att det blir bra tillslut.

Idag var det en dag med träningskläder och utan smink.
Hade bara två lektioner varav en var idrott, vilket förklarar klädseln.
Efter idrotten försökte jag fixa till mig någorlunda för att sedan gå på stan med bästaste elli.
Fyndade söta örhängen och ringar från HM + en ansiktskräm från Lindex.
Sen tog vi bussen hem till mig och bakade världens godaste toscakaka.
Dock var det något fel på grädden, det var mjölkfri grädde som gjorde att den blev mer rinnig än vanligt men med lite tid i kylen blir det bra!
Får ta med lite fika till Elli på söndag då vi ska plugga (:

Imorgon är det div 3 match, trots förkylning och misstänkt infektion (fast jag tror att den faran är över) blir det nog spel för min del.

Ikväll är det idolmys och uppladdning som gäller!

bjuder på lite bilder från semestern i somras





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0