Hösten är här

När jag gick hem från älsklingen nu på förmiddagen slog det mig för första gången att det faktiskt är höst nu. Trots att det är fint väder och ganska varmt så har luften en speciell doft och känsla som bara kan betyda höst. Jag tycker att hösten är mysig. Visst, det blir mörkt och kallt men tänk vad mysigt, nu får man ju tända ljus, krypa upp under en filt framför brasan och bara mysa! Sen kommer ju dessutom julen, vilken är min favorit på hela året :)

Jag har ju som sagt börjat på universitetet och det är väl helt okej. Det är lite svårt att säga än eftersom vi inte har delats in i grupperna än och inte börjat med själva skolan men än så länge är det bra.

Idag är jag ledig så ska passa på att fixa med lite småsaker :))

Pöss!



my baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0