Regn hos mig

Segt, grått och regnigt väder idag, det leder till en seg och slö dag. Har spelat kort med hjärtat, städat lite och ska träna om två och en halv timme. Typiskt att ha träning kl 21 en dag som denna när jag är så trött. Meeen då får jag fara till Jörgen efter träningen så dagen kommer sluta lika bra som den har börjat. Älskar att vakna upp brevid min älskling : )

Om en vecka börjar Jörgen jobba, om 9 dagar börjar jag skolan och världens bästa sommar tar slut. Men som Jörgen sa; då börjar världens bästa höst och sen kommer världens bästa vinter :) Det blir spännande att se hur vi klarar av vardagen med lite rutiner nu till hösten. Och hur vi klarar av att inte kunna vara med varandra 24-7 ungefär ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0