Rutiner

Sebbe hos mormor och morfar, mamma och pappa i stugan och fixar, jennifer har invarderat huset med kompisar som sjunger singstar och jag väntar bara på att träningen ska börja. Drygt en och en halv timme kvar till träningen börjar och jag har ingenting att göra, dessutom somnade jag nyss och är därför seg i hela kroppen. Meeen när träningen är slut får jag åka till min älskling och mysa :)

Nu börjar rutinerna och vardagen komma ifatt mig lite grann. Jörgen började jobba idag så han steg upp klockan 7 och jag har inte fått träffa han på hela dagen. Jag har blivit lite bortskämd när jag har kunnat vara med han hela sommaren, i princip varje dag. Men på onsdag börjar jag min utbildning till förskollärare vilket känns jättebra och spännande. Lite nervöst också såklart, jag blir ju nervös för allt så : )

Hittade en gammal bild på mig och Jessie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0