Dan före doppardan

Vaknade halv 7 inte ett dugg utvilad, har sovit dåligt och vet inte varför, har inte kunnat slappna av. Tror att det kan bero på jobbet, jag har en förmåga att hänga upp mig på saker under natten som jag gör mycket dagen eller dagarna innan. Det är inte medvetet. Idag skulle jag behöva en p-nap men så blir det inte. Fick bara jobba 40 minuter på morgonen, sen åkte jag till mamma och pappa, fick lunch där, var och handlade och nu ska jag börja jobba om en timme igen. Har gjort efterrätt till middagen ikväll, det blev chokladmousse. Till middag blir det nudlar och kycklingwok med kokosmjölk och röd currypasta, blir nog mums! Sen är det ju uppesittarkväll ikväll och för att jag och min pensionär till sambo ska orka hålla oss vakna har vi ostbågar, ost och kex och julgodis :) Som de två pensionärer vi är ska vi nog även spela bingolotto, det är ju trots allt julafton imorgon och det är lite av en tradition.

Ha världens bästa jul allihop :) kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0