Happy happy

Lilla julafton hos Eva var mysig, jag fick alldeles för mycket julklappar där med, men man ska väl inte klaga? ;) Jag och Jörgen fick bland annat nya täcken och kuddar som är gudomliga! Helt stört sköna och fluffiga. Jag fick även skoterskor så nu har jag väl inget val om att följa Jörgen och åka skoter :b Igår var vi på julmiddag hos mamma och pappa med mormor, morfar och Patrik. Mysigt det med. Idag skulle jag egentligen jobba halv 3 men på grund av stormen och tågstoppen kommer det ingen post fram till Boden, så det blir imorgon istället. Jörgen är och tränar nu och jag har precis kommit från step in, ska alldeles snart hoppa i duschen och sen ta fram lite lunch. Ikväll ska vi inte göra nå mycket, kanske städa sovrummet, det enda rum vi inte städade igår.

Imorgon blir det, förutom jobb, en sista julafton med Carro som kommer från Thai :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0