Ikea!

Igår var vi på Ikea och köpte hur mycket som helst. 99 % saker vi behövde, sen kom vi till ljusavdelningen och jag hittade lite fina ljusfat och sånt :) Igårkväll skruvade vi till halv 12 och har skruvat hela dagen och är inte klara än. Det vi köpte i möbler var ett skrivbord med en påbyggnadsdel, två bokhyllor, en tv bänk och en påbyggnadsdel till den också. Skrivbordet är helt klart och även en bokhylla. Jörgen är på träning nu så jag håller på att skruva ihop den andra bokhyllan och när jag vänder på en av sidorna och ska sätta fast den ser jag att den är trasig :@:@ åå vad jobbigt, nu måste vi skicka tillbaka den och vänta länge på en ny och jag kan inte skruva medans han är på träning...

Anyway, när Jörgen kommer från hildurs ska vi göra fisk (på en fredag kväll???) ja, egentligen strider det mot mina normer men vi har fått så mycket fisk av mormor och morfar så det behövs ätas. Sen vet jag inte om vi ska fortsätta med möblerna eller om det blir fredagsmys :)

Imorgon är det nyårsafton och en rolig kväll med roligt folk väntar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0