Match

Godmorgon! Igår var vi och hälsade på Jörgens farmor och farfar, hans pappa och sedan min mamma och pappa där vi åt middag. Med oss hem fick vi, förutom oboy och krydda, en lite kille som ville sova över hos oss. Kvart i 7 imorse var han pigg och kom in i sovrummet och tyckte att vi också skulle vakna. Sebbe och Jörgen sitter nu och spelar x-box, vilket de gjorde igår kväll också. Själv försöker jag tagga upp för match, är lite seg och känner mig inte alls taggad än men det kommer väl. Efter matchen ska jag och Jörgen fira vår halvårs dag genom att laga go-middag och mysa på.

Till veckan är jag ledig från skolan (förutom uppgifter) så jag hoppas på att få jobba så mycket som möjligt. Nu är det bara en vecka kvar till jul och tills jag får ha Jörgen hemma en hel vecka :) Det har inte hänt sedan i början av augusti!

Ha en fortsatt bra fjärde advent :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0