Tlöööttt

Då var det måndag igen och efter en lat och slö söndag som spenderades mestadels i soffan framför ett antal filmer borde jag ju vara pigg. Men nej då, har gäspat en miljon gånger idag och höll på att missa att hoppa av bussen på rätt ställe på grund av att jag somnade. Just nu vill jag bara lägga mig och sova men måste börja med maten nu, äta och sen åka iväg på träning. Aja, sova hinner man göra sen.

Helgen har varit bra, lite för lite tid med Jörgen men vi fick i alla fall hela söndagen :) Lagfesten i lördags var kanon, önskar bara att min ekonomi var lite bättre så jag kan göra mer saker.. Meeen, ska gå introduktion på onsdag för mitt nya extrajobb! Så snart :D

Ajja, nu ska jag gå och göra korvstroganoff! Pössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0