Tvättstuga!

Hejhopp! Idag är första dagen på mitt så kallade jullov. Det började jag med en sovmorgon till 9, lite frukost framför tv:n och sedan ner i tvättstugan. Jag gillar inte att lära mig nya maskiner, alla är så olika men det gick bra förutom att luckan fastnade och jag fick be en snäll granne om hjälp, till slut fixade vi det. Mellan att springa ner och upp från tvättstugan har jag bakat cupcakes, diskat och gjort lunch. Nu behöver jag bara gå ner en gång till om en timme för att ta upp all tvätt. Så nu tänkte jag slappa i soffan med lite Alanya musik i bakgrunden (blev lite nostalgisk och längtar tillbak).

Ikväll ska jag göra tacos och sedan får vi nog besök av mamma, pappa och sebbe som kommer och har lite fredagsmys med oss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0