Vuxen

Jag passar på att slänga in ett inlägg så här mellan middag och träning. Jag och Jörgen har alltså flyttat till lägenhet och det är awesome! Nej men det är verkligen jättebra, samtidigt är det mycket mer att göra. Det visste jag att det skulle vara innan vi flyttade men från att aldrig ha behövt tänka på att boka tvättstuga eller att ta fram och tina kött som ska lagas till middag (och glömma det som jag gjorde idag) till att behöva göra det och sååå mycket annat, är en ganska stor skillnad. Men jag trivs jättebra och igår var vi och hämtade vår nya soffa som ska monteras färdigt ikväll så snart får ni se bilder och snart ska vi våga ta hit besök :)

Jag har i alla fall varit på fältstudier i två dagar nu och jag känner bara mer och mer att jag har valt rätt utbildning, jag längtar till praktiken efter jul och tills jag får börja jobba på riktigt!

Dagens middag blev att snabb-tina havsöring som vi hämtade hos mormor och morfar igår , till det potatismås och beasås, det blev faktiskt rätt gott :) Nu ska jag börja göra mig färdig för träning.

Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0