jag vill, jag ska

Jag vill vara helt frisk. Jag vill träna. Jag vill veta vad jag ska göra av mitt liv. Jag vill ha någon att mysa med. Jag vill ha något att göra ikväll. Jag vill orka göra något ikväll. Jag vill ha svar från olika universitet. Jag vill ha ett jobb. Jag vill att alla mina drömmar ska slå in : )))

Tänk va, om jag kunde få allt det där? Några av sakerna kommer nog att hända, vet bara inte när.
Jag ska drömma mig bort i olika peppningsböcker som berättar vilken fantastisk person jag är.
Jag ska titta på mina morgonpeppningskort och verkligen ta in budskapet som står på dem.
Jag ska läsa böcker om mindfulness och försöka bli nöjd med mig själv.
Jag ska gå ner och mysa med min underbara familj nu (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0