Jennifer 15!

Idag säger vi grattis till världens bästa och sötaste lillasyster!
Lilla Jennifer som alltid varit minst (till Sebastian kom) fyller idag hela 15 år.
Var tog tiden vägen? Var hon inte nyss den lilla tjej som ville leka med dockor hela dagarna?
Nu är hon stor och hon är en av mina bästa vänner.
Hon som jag kan berätta allt för och som jag tror berättar det mesta för mig.
Hon som alltid vet vad jag tänker.
Hon som jag kan gå lös med och ligga och skratta med i timmar.
Hon som alltid vet från vilken film jag citerar någon och som alltid skrattar med mig.
Hon som alltid upprepar det som någon annan har sagt 10 sekunder före utan att hon vet om det.
Hon som kan kittla sig själv och ha jätte roligt åt det.

Min bästa lillasyster som alltid kommer att vara den bästa! Jag älskar dig Jennifer ♥
www.jenniferfant.blogg.se








Kommentarer
Postat av: Jennifer F.

Åh, sitter här och skrattar för mig själv, nu vet alla hur retard jag är..

Jag älskar dig johanna!

2011-02-21 @ 22:07:36
URL: http://jenniferfant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0