Norrbotten

Hejhopp i kylan! 35 minus när jag pallrade mig iväg till bussen (enda dagen jag börjar 8.20 idag och så ska det såklart vara som kallast), fick åka en specbuss på grund av kylan och den lilla biten från bussen till skolan var nästan outhärdlig. Men bor man i Norrbotten så gör man.

Slutar halv 2 idag, då tänkte jag gå på stan och lämna mitt cv överallt och ingenstans, bussen går ändå inte hem förrän halv 3 så jag måste fördriva tiden med nånting. Sen ska nog jag och jennifer fixa med bilderna som vi tog i söndags till tidningen. Och ännu senare blir det träning, är tyvärr sen träning idag.. Kändes jobbigt!

johannashalsoblogg.se
LÄS! Snart blir den även fin :)) 


Kommentarer
Postat av: Sofia :)

Länken verkar inte funka ;/

2011-02-23 @ 20:42:51
Postat av: Karlnicoline

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2011-06-14 @ 10:02:06
URL: http://karlnicoline.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0