Sol

Minus 31 visade termometern när jag vaknade halv 9 imorse. Då kändes det inte så lockande att gå ut och jobba en timme. Men ska man på studentresa så ska man. Minus 25 visade termometern när jag skulle gå till bussen halv 12. Kommer till skolan och ska ha engelska. Klarar det i ca 40 minuter innan jag håller på att dö av världens ondaste mensvärk. Ringde mamma och hon kom och hämtade mig. Utan kraft i varken ben eller huvud gick jag och la mig och sov i typ två timmar. Vaknade vid halv tre, mådde mycket bättre och då visade termometern (bara) 15 minus. Värsta sommarvärmen ju!

Eftersom vi är utan fungerande vatten sen igår eftermiddag åker vi till mormor och morfar och äter middag snart.
Kom på mig själv när jag stod och väntade på bussen att jag vände huvudet mot solen och bara njöt. Solen har faktiskt börjat värma och det är helt underbart! Det betyder att våren är runt knuten och sommaren snart kommer :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0