utbildningsmässa

Då var alla hjärtans dag över för i år, det var inte så hemskt som jag trodde att det skulle vara. Tillbringade kvällen med elli. Åt popcorn och såg film, vilket slutade med att elli somnade i soffan före halv 8 och jag låg i sängen framför facebook. Men nog hade vi mysigt ändå (:

Idag har vi varit i Piteå på en utbildningsmässa. Mässan sög och det tog ca 10 minuter att gå igenom allting. Så vi åkte och hälsade på nattis syster och hennes lilla ettåring : )
Hann ändå få en massa tankar och frågetecken i huvudet av mässan. Vet inte alls hur det ser ut till hösten, men har fått upp ögonen för lite annat också. Berättar mer sen när jag vet hur det blir.

Nu sitter jag och skriver lite på en av de många texter som vi ska lämna in i svenska c, håller även på att skriva på mitt cv. Men nu ska jag byta om och sen fara och träna :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0