english speech

Sitter just nu på skolan och ska börja skriva på mitt engelska tal. Problemet är bara att jag inte har någon som helst aning om vad talet ska handla om. Jag tror det fick handla om i princip vad som helst men för att få bra betyg vill jag ha ett bra ämne. Förslag tas gärna emot!

Har hunnit med att jobba en och en halv timme på förmiddagen innan skolan. När jag kommer hem ska jag nog jobba lite med tidningen, vill få den klar så fort som möjligt men oj vad mycket jobb det är. Team Boden har tagit vår träningstid ikväll så det blir nog egen träning idag.

Imorgon är min långdag, dvs från 8.20 till 16.35.. Men har man sovmorgon till 12.10 varje dag annars så kan man stå ut med den :)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0