Hejhopp!

Några dagar in i skolan och med ett litet antal schemaändringar kan jag konstatera att jag har sovmorgon till 12.10 måndag, tisdag, torsdag och fredag. Kan man ha det bättre? Jo, hade jag fått välja hade jag valt att börja 8.20 och sluta innan lunch istället men nu är det så här och jag får göra det bästa av det. Det vill säga, jag kommer att gå upp vid 8-9 varje morgon och göra bort skolarbete och annat som jag egentligen gör efter skolan. På så vis kan jag ta det relativt lugnt efter skolan innan träningen.

Idag var en sådan dag, jag gick upp klockan 9 och jobbade med projektarbetet, hann även med en biljardmatch med lillebror (som nu ligger i 40 graders feber). När jag kom hem från skolan hade jag även lite tid och ork så jag jobbade lite mer med tidningen (projektarbetet) och nu ska jag äta innan träning 17.30.

Jennifer flätor i Spanien för två och ett halvt år sedan på vår älskade Europaresa

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0