Somebody to love

Nu har jag sagt hejdå till min älskling som åker till fjällen i fyra dagar.. När han kommer hem får jag träffa han två kvällar och sen far jag ner till Göteborg och Ullared i en hel vecka. Detta sätter verkligen allt på prov, jag tycker ju att det är jobbigt att vara utan han en kväll. Så jag får se hur jag klarar mig nu. Dom här fyra dagarna medans han är borta har jag iaf lite jag ska göra; bland annat packa och fixa till semestern och även möblera om rummet.

Just nu sitter jag och Jennifer i soffan uppe i tv-rummet med varsin data i knäet, en godisskål mellan oss och en film framför oss. Soffpotatisar eller vad? Jag ska iaf springa ikväll så ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0