Uppdatering

Då var det fredag igen (tydligen (?) jag blir helt dagvild nu när jag är ledig) och älsklingen är och fiskar, mamma och syster är på bio och jag får umgås med pappa och bror ikväll. Jag har nyss haft två mysiga dagar med Jörgen i syrrans lägenhet medans hon har varit borta. På måndag firar vi en månad men då åker han till fjällen :/ så vi ska "fira" imorgon genom att ha en hel mys-dag med picknick på dagen och middag ute på kvällen :)

Nästa lördag ska vi nog åka på en veckas semester med husbilen, rutten är inte helt bestämd än och därför har inte jag bestämt mig helt om jag ska följa, men jag tror väl det. Kan bli skönt att åka iväg ett tag, trots att jag minst av allt vill åka ifrån hjärtat.

Jag har förresten kommit in på universitet och börjar den 17 aug :D Tror det kommer bli jättekul nu när jag får läsa det jag vill läsa och sånt som jag tycker om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0