Arbetslös

Ibland är det skönt att vara arbetslös. Får vara med Jörgen hur mycket som helst, behöver inte tänka på att gå och lägga mig tidigt och heller inte stiga upp tidigt, kan ligga i solen hela dagarna och göra som i förrgårkväll; ta en spontantripp till Storforsen 8 på kvällen :) Jag njuter bara av att vara arbetslös, just nu iaf. Jag vill ändå gärna ha ett jobb men jag överlever :))

Har äntligen kommit tillbaka till träningen efter 5 veckor med förkylning. Var och sprang i förrgår och igår var det fys med laget, det känns att jag har varit sjuk men det går ändå ganska bra. Det är jätteskönt att kunna röra på sig igen! Ska snart ut och springa för att få bort lite träningsvärk.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0