Fredagsmys!

Äntligen fredag! Det är både min känsla och det tv program som jag snart ska se. Det är ett skit kul program med Tomas Järvheden och Sean Banan där de visar roliga videoklipp från youtube. Älskar kommentarerna lika mycket som klippen! Min fredagkväll kommer att tillbringas med da family framför tv:n med choklad doppad frukt : )

Imorgon blir det inge Farmen för mig :( Känner att jag verkligen måste spara pengar och dessutom har vi bestämt att gå ut nästa helg. Det känns ändå ganska bra, trots att typ alla ska till Farmen imorgon.. Nej men jag ska passa på att göra det som jag inte hade kunnat om jag vore där. Jag ska plugga och träna på söndag, vilket jag aldrig skulle ha orkat annars!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0