Grattis Mamma

Sovmorgon till 12, ställt klockan på 8.30 för att jag ska hinna duscha och plugga, vaknar 7.30... så ska det inte vara (: Nu har jag hunnit både duscha, gjort mig i ordning och pluggat så nu väntar jag bara på att klockan ska gå så jag får fara till skolan och ha en lektion. Jag har miljoner saker att göra i skolan men knappt nå lektioner, fattar inte riktigt hur det går ihop : b

Försöker kurera mig så mycket jag kan inför lördag. Har nämligen nå konstigt i ryggen som gör att det gör ont i hela ryggen och nacken. Och på lördag är det sista matchen i div 3 och vinner vi den vinner vi serien, så det känns som att jag vill vara med ; ) Det är faktiskt bättre idag än tidigare så jag håller tummarna.

Ikväll ska vi fira mamma som fyllde jämt igår! Stort grattis igen världens bästa mamma :D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0