I have

Jag var ju som sagt tveksam på om jag hade lektion idag eller inte. Men jag for ju till skolan iaf eftersom ingen riktigt hade sagt att det inte skulle vara lektion. Alldeles riktigt så hade jag lektion, i en kvart! Sen var det bara att vända om hemåt igen. Insåg att det inte gick någon buss de närmaste 40 minuterna så jag bestämde mig för att promenera hem. Såklart får jag skavsår så det skaver hål i hälen och gör as ont hela vägen hem...

Väl hemma var det bättre, fick blåbärspaj och mina nya skor som jag ska ha på studenten :)

Är också redo att betala in studentresan vilken dag som helst. Det verkar som att mina ekonomiska problem har löst sig. Nu har jag bara några dussin kvar!

Här har ni en charmig tjej i mitt rum :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0