I´m perfectly good at it

Sitter och taggar igång inför helgen samtidigt som jag försöker plugga filosofi. Det är inte den bästa kombon nej :b

Min vardag just nu består av skola, plugga, träna, sova. Som det ska vara? Nja, inte riktigt. Innebandyn är slut och träningarna just nu verkar varken vara organiserade eller innehålla fler än 4 pers. Så för min del är det egen träning som gäller just nu. Det har blivit mycket promenader och en del jogging. Det ska bli skönt när vi får i ordning träningsrummet här hemma så finns det mycket att välja mellan. Jag har också fastnat för pilates vilket jag aldrig trodde jag skulle tycka om.

Idag kanske det blir en joggingrunda, får se hur mycket jag hinner med. Måste plugga filosofi som ett psyk..

Helgen kommer bli super med en massa goa brudar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0