Leos Lekland

Idag har jag varit på Leos Lekland med Sebbe.  Nog blir man glad när man får göra han glad. Som han sa när vi skulle gå in på leos: Asså det här är den bästa veckan nånsin! :) Då blir man glad i hjärtat. Speciellt när vi ska göra en ännu roligare sak imorgon. Vi har inte sagt vad vi ska göra till sebbe men jag, jennifer och carro ska ta med han i bilen och åka till piteå havsbad och när vi är framme berättar vi för han vad vi ska göra :) Jag tror han kommer bli jätteglad!

Ikväll blir det träning samtidigt som div 1, den bästa träningen på veckan när vi har högre tempo och bättre spel. Det gillar jag :))

här är sötingen på hansa park i tyskland för tre år sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0