Sebastian

Jag måste få ägna några ord åt min underbara lillebror som varje dag gör min dag rolig. Just nu är vi en fas då vi busbråkar hela tiden och mamma håller på att bli tokig på oss. Som tur är vet vi båda att det är på lek, vilket gör det hela ännu roligare. Det är som Carro sa igår; Man skulle ju kunna tro att det typ skiljde två år på er och inte tolv! Hehe, ja så är det : )

I alla fall, idag sa han en sak som fick mig att undra om människan verkligen bara är 6 år. Han kom till mig och sa såhär; "Johanna, vet du vad jag har sett på Ozzy och Drix (ett tecknat barnprogram). Där sa dom att kolesterol och fett, alltså fettceller kan skapa en hjärtinfarkt." Jag blev helt chockad men höll bara med han, killen har ju rätt. Han kommer att briljera i skolan till hösten.

Jag häpnar fortfarande över varje gång han vill spela schack med pappa. Inte ens jag vet hur man spelar schack men han kan alla regler och kan sitta länge och fundera över nästa drag. Haha, ja, vad ska man säga? Är han verkligen bara 6 år?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0