Söndagschill

God kväll :)

Ryggen höll och jag spelade nästan hela matchen i lördags. Det blev vinst med 9-1 och därmed serieseger i div 3 :D Nu är det lite sorgligt att det är slut matcher för säsongen, det är ju dom som är roligast! ; )

Idag har jag hängt tvätt, vikt tvätt, pluggat, hängt in kläder, varit ute lite, sett en grymt spännande hockeymatch och myst framför solsidan och time out. Ganska skön söndag, speciellt när jag vet att jag är ledig även imorgon.
Skulle behöva göra en massa ärenden på stan, får se om det blir imorgon eller på tisdag. Det jag måste göra är;
- Gå till banken och aktivera ett nytt kort.
- Gå till tryckeriet på stadshuset och fråga om de vill trycka min tidning.
- Gå till Klippa och fråga om pris för balfrisyr.
- Lämna mitt CV på några ställen till.

Tänkte även ta mig ut på en springtur imorgon för att se om det går bra för ryggen. Måste ju träna upp mig inför Topploppet i höst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0